Hi awak..yerla. awak la tu. Elehh..shy shy kucing la pulak. Hurmm..sebenarnya kan, saya ada hajat yang terpendam nih. Eh eh..awak tak nak Tanya ke? Okeh okeh saya bagitau ye. Walaupun hati rasa malu, tapi saya bagitau juga ye.
Sebenarnya kan, dah lama saya suka awak wlaupon x knal sgt. Saya MINAT la dengan awak. Banyak da pasal awak saya dah tau. Bagus kan saya ni. Errr..kita jadi kawan boleh??
2 hari
Wahh..kejap je kan masa berlalu.bpa ary ja pn Sedar tak sedar kan..errr..saya macam da SUKA la  kat awak. Awak SUKA tak kat saya? Tapi kita jangan la heboh heboh ye. Nanti orang lain tau,segan pulak saya.
Selepas 4 hari
Awakk…saya tak tau la. bila awak x on9, saya rasa my life tak complete la. Nape ye? Saya rasa kan macam dah ad ataman rama rama dengan taman bunga pulak dalam hati saya ni. Awak nak tengok tak bunga tu dah mula nak hidup dan kembang mekar? Molekk je ni. Entah la ye. Saya rasa la kan. Saya da mula SAYANGkan awak la. Awak rasa tak apa yang saya rasa ni. Eheheh
5 hari selepas itu
me_ _n… eh, takpe kan saya panggil awak  dengan panggilan tu. Lagi mesra rakyat je kan.1 malaysia hehe  Errr…saya kan awak…sebenarnya da beberapa hari tido tak lena, mandi tak kenyang…makan tak basah..eh..macam lain macam je kan.1 ja y bez,..senyum deret,..hehehe Tapi itulah yang dah berlaku pada saya. Awak rasa lah kan..awak tau tak sebabnya nape jadi macam ni ye? Saya ada terbaca dalam majalah..apa yang menyebabkan saya rasa macam ni, rupanya2..saya dah kena satu penyakit la awak. Dan awak la yang bagi saya penyakit tu. Awak tau kan? Penyakit CINTA. Haa..camne nih. Saya dah jatuh hati kat awak dah ni I luv you very strong la kalo omputih kata..
Amacam? Menarik kan? Permulaan sebuah perkenalan antara seorang lelaki dan perempuan. Daripada minat, menjadi suka. Bila dah lama.perasaan sayang akan timbul dan tak mustahil bila dah mesra da nada keserasian dalam diri masing2, akan terbit rasa cinta pula. Persoalan ni pernah saya tanyakan pada seorang rakan tentang beza 4 perkara di atas. Nampak seakan sama, tapi pengertian yang berbeza.

Comments

Popular posts from this blog

nabill naffis

fikirkan!!!walaupun tak logik,..